Wednesday 15 June 2022

Podcast

 

PODCAST 

Pada hari ini saya ingin menceritakan mengenai tugasan minggu 12 iaitu PODCAST. haaaa apa itu podcast ? Podcast adalah hasil rakaman audio yang membahas suatu topik tertentu, seperti bisnis atau perjalanan yang dapat didengarkan. Podcast dapat didengarkan oleh khalayak umum melalui media internet. Berbeza dengan radio yang harus dilakukan dan ditayangkan secara langsung dalam frekuensi tertentu. Oleh itu Prof kami menyuruh kami untuk memilih satu jenis podcast dan membentangkan nya dalam kelas. Saya memilih podcast bertajuk Ada Hantu ke Bulan Puasa. Saya peroleh podcast bertajuk ini di Youtube kerolseries. 

Tugasan ini diberikan oleh pensyarah kami untuk kami lakukakan secara individu. Sehubungan dengan itu, setiap daripada kami dikhendaki untuk memilih satu tajuk tetapi berlainan dengan individu lain.  

Disini saya sertakan  hasil slide yang saya sediakan untuk dijadikan rujukan kita bersama. 












KEHADIRAN KULIAH 15 JUN 2022

No comments:

Post a Comment

KETIKA DAN KALIMAT

  KETIKA DAN KALIMAT Bismilahirahmanirahim, Assalamullaikum dan salam sejahtera saya ucapkan, pertama sekali saya ingin mengucapakan ribuan ...