Thursday 12 May 2022

Asas fotografi : (Swafoto)


Lokasi- Kg meranti, Pasir Mas

Masa- 9:00 Malam

Model telefon- Iphone

Model- Diri sendiri

Saya selfie selepas saya penat bermain badminton bersama-sama dengan kawan-kawan saya



Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 8:50 malam

Model- Iphone

Model- diri sendiri 

Saya selfie ketika mengenakan baju raya pada malam raya mengejut pada hari raya syawal tahun ini.


Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 5:00

Model- Iphone

Model- diri sendiri 

Saya selfie di dalam kereta sambil menunggu Umi saya membeli barang dapur dipasar


Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 10:30 Pagi

Model- Iphone

Model- diri sendiri 

Saya selfie ketika pergi mencari sarang lebah bersama pak saudara saya di dalam hutan, di kawasan kampung saya


Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 9:45 malam

Model- Iphone

Model- diri sendiri 

Saya selfie ketika saya bosan, semasa di kedai bundle bersama dengan kawan-kawan.


Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 8: 00malam

Model- Iphone

Model- diri sendiri 

Saya selfie sebelum saya memulkan perbincangan dengan kumpulan saya


Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 10:00 malam

Model- Iphone

Model- diri sendiri 

Saya selfie ketika melihat kawan-kawan saya bermain badminton 


Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 10:30 malam

Model- Iphone

Model- diri sendiri 

Saya selfie di kedai makan sambil menunggu makanan sampai.


Lokasi- Padang Kawat ,UPM

Masa- 11: 00 pagi

Model- Iphone

Model-Kumpulan Atma Production 



Lokasi- UPM

Masa- 1:00 tengahari 

Model- Iphone

Model- Fikrie,  Farid, Ikmal 



Lokasi- Kg meranti,Pasir Mas 

Masa- 3: 00 petang 

Model- Iphone

Model- kawan-kawan


Lokasi- Serdang

Masa- 10:00 pagi

Model- Iphone

Model- Ikmal, Fikrie


Lokasi- Kuala Lumpur 

Masa- 8:50 malam

Model- Iphone

Model- Fadhil, Fikrie


KEHADIRAN 27 APRIL 2022


No comments:

Post a Comment

KETIKA DAN KALIMAT

  KETIKA DAN KALIMAT Bismilahirahmanirahim, Assalamullaikum dan salam sejahtera saya ucapkan, pertama sekali saya ingin mengucapakan ribuan ...