Tuesday 17 May 2022

Asas Videografi (One Shot Three Layer)

 

ONE SHOT THREE LAYER

Assalamullaikum hari ini saya dan ahli kumpulan diberikan tugas tentang video one short three layer pulak. Untuk video ni saya dan kumpulan saya iaitu ATMA PERWIRA PRODUCTION menggunakan lagu berjudul BAWA AKU PERGI nyanyian ZIZAN RAZAK dan KAKA. Kami memilih laguni sebab laguni kena dengan jiwa muda kami. Lagu ni juga bertemakan percutian. Walaupun kami shoot video hanya di Fakulti sendiri iaitu FBMK tetapi jiwa kami sedang bercuti di korea apa pon semoga terhibur dengan video kami.

Beriku merupakan hasil video kami:






KEHADIRAN 18 MEI 2022

No comments:

Post a Comment

KETIKA DAN KALIMAT

  KETIKA DAN KALIMAT Bismilahirahmanirahim, Assalamullaikum dan salam sejahtera saya ucapkan, pertama sekali saya ingin mengucapakan ribuan ...